Niecodzienna reklama czyli podkładka pod mysz reklamowa
Jaką formę reklamy wybrać? To pytanie zadaje sobie od lat wielu przedsiębiorców. Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Odpowiedź jest prosta: niebanalnym pomysłem. Podkładka pod mysz reklamowa to bowiem ciekawy sposób na zwrócenie uwagi osoby korzystającej aktualnie z komputera. Warto udać się do kafejki internetowej i zaproponować współpracę właścicielowi. Darmowy prezent w postaci ciekawie zaprojektowanych podkładek pod myszkę pozwoli na wymianę starych, zużytych podkładek. Właściciel będzie zadowolony, a setki odwiedzających poznają Twoją firmę.
Następnym miejscem, do którego należy dostarczyć podkładki, może być biblioteka. Czytelnicy, jak i pracownicy bibliotek często korzystają z komputera choćby w celu wydrukowania dokumentów. Setki odwiedzających to wskazówka, gdzie podkładka do myszki znajdzie zastosowanie.
Loterie, konkursy, nagrody
W loteriach można wygrać rozmaite nagrody. Dlatego warto porozmawiać z organizatorami wydarzeń, w których można coś wygrać. Dobrą wskazówką są także festyny, które odbywają się w okresie letnim w większości miast na terytorium Polski. Podkładki pod myszki dla graczy to odpowiednia nagroda dla osób w każdym wieku.
Pizzerie lub restauracje, które działają w okolicach plaży, to miejsca w których automatów do gier jest setki. Podkładka pod mysz reklamowa, którą przypadkowa osoba wyciągnęła z automatu, to również forma reklamy dla Twojej firmy. Co najistotniejsze ma zasięg ogólnopolski!
Jak zaprojektować podkładkę pod mysz?
Nie można zapomnieć o nazwie firmy, adresie oraz numerze telefonu. To są kluczowe informacje. Tekst musi być zamieszczony z boku, żeby nie zasłaniał obrazka. Grafika powinna przedstawiać jedną z oferowanych usług. Większość ludzi zwraca uwagę na osiągnięcia, wykształcenie. Dlatego warto pochwalić się zdobytymi nagrodami czy też wykształceniem. Dzięki temu zyskasz zaufanie klientów. Z kolei podkładka pod mysz kalendarz musi zostać zaprojektowana tak, aby zmieściła się na niej minimalna ilość słów. Tylko krótki i bezpośredni przekaz, utrwali się w pamięci odbiorcy (klienta).